vrijdag 20 maart 2020

Foto's via what's app en mail



Een bizare week,... foto's delen op what's app en email..
Ik was blij met elke foto, bij elke filmpje kreeg ik het even moeilijk.
Geniet en mis mee x
Lenn picknickt en geniet!

Victor hangt het wat uit.. :) 

Vic maakt fietstochtjes

Knutselen in de modder! 

rolschaatsen met loes

will maakt een lego boot EN leerde zichzelf zonder zijwielen te fietsen! Knap hoor! 


Amber volledig in evenwicht! 

Ouneyssa is niet alleen voor de yoga les.. iedereen geniet mee! 

Loes maakt mondmaskers

Victor helpt mama met telewerken.

Zelfportretten maken via knutselen you tube filmpjes of live knutsellesjes op fb!

Nell en haar tractor. Ze speelt erop los! 

Mayté houdt van knikkerverven

Biologie les.. vogels opzoeken

Warre houdt van takken in de beek gooien en natuurwandelingen

Schildermomentje ten huize 'de vos'

zwart papier en krijt! 
ondertussen bij Els thuis: 
Er zou een drone over Appels vliegen, ik stond daar in mijn tuin te wachten om zo op het VTM nieuws met Gerrit Geeltje te komen.. Heel de middag niets gezien, even balen! 

Dan maar vele uren computer, what's app'n, ouders een luisterend oor aanbieden en stikken, veel stikken. Bandwerk= zinnen verzetten. 

Rune wil blaadjes maken, mama maakt ze zelf! 


Els, als tussendoortje..


Even in de noodopvang nuttig aan het werk in de moestuin


Ik ben benieuwd naar die vele briefjes! 

ook met scheerschuimkan je aardig aan het werk.. eerst kliederen daarna letters schrijven



Robbe doet ook aan zelfstandig werkjes thuis. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten